Název:
Marketingová komunikace Power plate centra
Překlad názvu:
Power Plate Center's Marketing Communication
Autoři:
Ctiborová, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová komunikace Power Plate Centra. Cíle: Cílem této diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace sportovního zařízení Power Plate Centrum v Jungmannově ulici v Praze jednak z pohledu zákazníků, ale také z pohledu samotného vedení společnosti. Na základě těchto získaných dat pak zhodnotit, případně navrhnout, zlepšení současné marketingové komunikace. Dále pak také za pomoci těchto dat navrhnout marketingovou komunikaci směrem k novým potenciálním klientům. Metody: V této práci byla použita kvantitativní metoda sběru dat pomocí dotazníku a kvalitativní metoda sběru dat pomocí hloubkového rozhovoru. Výsledky byly znázorněny v tabulkách, slovně a případně graficky. Výsledky: Po vyhodnocení výsledků se ukázalo několik nedostatků, které má Power Plate Centrum ve své komunikaci se zákazníky. V syntetické části byla navržena doporučení, díky nimž by mohlo dojít ke zlepšení marketingové komunikace. Klíčová slova: Marketingová komunikace, komunikační mix, marketingový výzkum, dotazník, hloubkový rozhovor, Power Plate.Title: Power Plate Center's Marketing Communication Objectives: : The objective of this diploma thesis is to discover the present state of the marketing communication of the sport institute Power Plate Center in Jungmannova street in Prague both in the customers view and also in the view of the company itself. On the basis of the gathered data then evaluate, eventually suggest the improvement of the current marketing communication. Moreover, by the aid of this data also suggest the marketing communication aimed at view potential clients. Methods: The quantitative method of the data collection by questionnaire and the qualitative method of data collection with the help of the depth interview was used in this work. The results were illustrated by tables, texts and graphs. Results: After the evaluation of the results, several faults of the Power Plate Center's communication with their customers were found best. In the synthetic part some recommendations were made, which could lead it the improvement of this marketing communication. Keywords: Marketing communication, communication mix, marketing research, questionnaire, depth interview, Power Plate.
Klíčová slova:
dotazník; hloubkový rozhovor; komunikační mix; Marketingová komunikace; marketingový výzkum; Power Plate; communication mix; depth interview; Marketing communication; marketing research; Power Plate; questionnaire