Název:
Loajalita a spokojenost účastníků Street Dance Kemp s nabídkou služeb akce
Překlad názvu:
Participant loyalty and satisfaction with services offered on Street Dance Kemp
Autoři:
Štrbíková, Barbara ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Loajalita a spokojenost účastníků Street Dance Kemp s nabídkou služeb akce Cíl: Cílem této diplomové práce je zjistit závislost vztahu mezi loajalitou a spokojeností účastníků Street Dance Kemp s nabízenými službami. Zkoumána je také dostupná konkurence v oblasti tanečních kempů v Evropě. Metody: V této práci je využito písemné a osobní dotazování pro sběr dat o spokojenosti účastníků s dostupnými službami a o jejich loajalitě k akci. Porovnána bude také dostupná konkurence v oblasti tanečních kempů v Evropě. K vyhodnocení vztahu mezi loajalitou a spokojeností účastníků bude využita Kruskal-Wallisova neparametrická ANOVA. Výsledky: Výsledkem této práce je zhodnocení vztahu loajality a spokojenosti s nabízenými službami a jejich možná budoucí modifikace vzhledem ke zlepšení jejich úrovně a získání většího počtu loajálních účastníků. Klíčová slova: sportovní akce, street dance, hip-hop, písemné a osobní dotazování, analýza konkurence, Kruskal-Wallis ANOVAParticipant loyalty and satisfaction with services offered on Street Dance Kemp Goal: Main goal of this thesis is to find a relationship between participant loyalty and satisfaction with services offered on Street Dance Kemp. Methods: In this thesis is used questionnaire and structured interview for obtaining data about participant satisfaction with services offered and about their loyalty to the event. Will be also examined the available competition in dance camps in Europe. To find a relationship between participant loyalty and satisfaction is used statistical method Kruskal-Wallis non-parametrical ANOVA. Results: Main result of this thesis is evaluation of the relationship between participant loyalty and satisfaction and future possible improvement of the services in order to get more loyal participants. Key words: sport event, street dance, hip-hop, questionnaire and interview, competition analysis, Kruskal-Wallis ANOVA
Klíčová slova:
analýza konkurence; hip-hop; Kruskal-Wallis ANOVA; písemné a osobní dotazování; sportovní akce; street dance; competition analysis; hip-hop; Kruskal-Wallis ANOVA; questionnaire and interview; sport event; street dance