Název: Rozvíjení metakognitivních strategií žáka I. stupně v prostředí pedagogiky Montessori
Překlad názvu: Development of metacognitive strategies for primary school pupils in the Montessori environment
Autoři: Šejnohová, Daniela ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: metakognitivní strategie; Montessori pedagogika; sebehodnocení; sebepojetí; seberozvoj; učení; učitel v roli facilitátora; learning; metacognitive strategy; Montessori pedagogy; self-concept; self-development; self-evaluation; teacher in the role of a facilitator

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/71046

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-340172


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet