Home > Academic theses (ETDs) > Master’s theses > Profil publika pořadů typu reality show vysílaných v českých televizích s důrazem na motivy sledování pořadu Hotel Paradise u vysokoškoláků
Original title:
Profil publika pořadů typu reality show vysílaných v českých televizích s důrazem na motivy sledování pořadu Hotel Paradise u vysokoškoláků
Translated title:
The audiences of reality shows aired by the Czech television channels with emphasison university educated people watching Hotel Paradise
Authors:
Zvěřinová, Zuzana ; Reifová, Irena (advisor) ; Baslarová, Iva (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Práce si klade za cíl prozkoumat diváckou obec reality shows vysílaných na českém trhu. Na základě vybraných parametrů budou pomocí kvantitativní analýzy podrobeny rozboru jednotlivé typy pořadů reality show a nalezeny jednotící a naopak rozlišné charakteristiky publika. Na základě výsledků této kvantitativní analýzy bude následně vybrána zajímavá statisticky výrazná souvislost (vztah mezi sledováním reality show a vzděláním), která bude poté detailně prozkoumána kvalitativní analýzou na pořadu Hotel Paradise, aby objasnila důvody tohoto jevu.The thesis has a goal to investigate the audience of reality shows available on Czech broadcasting market. Different types of shows will be analysed using selected parameters through the quantitative analysis. We will look for the similar and different parameters of audiences. The thesis is mostly focused on the show Hotel Paradise and its qualitative analysis.
Keywords:
audience analysis; Hotel Paradise; reality show; television; TV entertainment; viewrship; analýza publika; Hotel Paradise; reality show; sledovanost; televize; televizní zábava
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70034