Název:
Spokojenost účastníků sportovní akce Salomon Trail Running Cup 2014
Překlad názvu:
Participants' satisfaction with Salomon Trail Running Cup 2014 sports event
Autoři:
Kochová, Barbora ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Spokojenost účastníků sportovní akce Salomon Trail Running Cup 2014 Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit úroveň spokojenosti běžců se sportovní akcí, zanalyzovat jejich názory a odhalit případné nedostatky jednotlivých závodů pomocí dotazníkového šetření. Na základě vyhodnocení empirických dat získaných z marketingového výzkumu vymezit problematické oblasti a následně navrhnout vhodná doporučení, která by vedla k větší spokojenosti běžců se sportovní akcí. Dílčím cílem je pak zjištění případné souvislosti mezi spokojeností závodníků a tím, zda se uvedené sportovní akce zúčastnili poprvé nebo opakovaně. Metody: K získání informací od respondentů byla použita kvantitativní metoda dotazníkového šetření. Respondenti byli dotazováni jak osobně, tak písemně. S managementem firmy zastřešující tuto sportovní akci byly vedeny neformální rozhovory. K vyhodnocení případné souvislosti spokojenosti závodníků s jejich účastí v Salomon Trail Running Cupu v minulých letech je využit T-test. Výsledky: Z marketingového výzkumu bylo zjištěno, že běžci jsou se sportovní akcí spíše spokojeni. Vykrystalizovaly ale určité problematické oblasti, na které by se organizační tým sportovní akce měl zaměřit, aby naplnil očekávání běžců pro nadcházející sezónu 2015. Souvislost mezi spokojeností běžců a jejich...Title: Participants' satisfaction with Salomon Trail Running Cup 2014 sports event Objectives: The main aim of this diploma thesis is to analyse current level of customer satisfaction with sports event, find out their opinions and potential shortcomings in each running event by using questionnaire survey. Define any problem areas and suggest appropriate management recommendations by evaluating empirical data obtained from own market research. This would lead to improvement of runners' satisfaction with this sports event. Partial goal of this diploma thesis is to find potential coherence between customers' satisfaction and whether they attended Salomon Trail Running Cup for the first time or repeatedly. Methods: Quantitative questionnaire research was used to obtain data from respondents. Respondents were interviewed either in person or in writing. Informal interviews were made with the management of the sports event. T-test method was used to find potential coherence between customers' satisfaction and their attendance in the past Salomon Trail Running Cup events. Results: Marketing research showed that runners were mostly satisfied with this sports event. On the other hand several important problematic areas were discovered that management of this sports event should work on to fulfil runners'...
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; spokojenost zákazníka; Sportovní akce; T-test; trail running; customer satisfaction; questionnaire survey; Sports event; T-test; trail running