Original title:
Marketingová strategie Tatranu Omlux Střešovice
Translated title:
Marketing strategy of Tatran Omlux Střešovice
Authors:
Podhráský, Michal ; Štědroň, Bohumír (advisor) ; Voráček, Josef (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: Marketingová strategie Tatranu Omlux Střešovice Cíle: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současné marketingové aktivity klubu Tatran Omlux Střešovice. Na základě získaných poznatků navrhnout taková opatření, která by vedla ke zvýšení návštěv a zájmu partnerů o klub. Metody: Případová studie, analýza klubových dokumentů, rozhovor, SWOT analýza Výsledky: Doporučené aktivity, kterými by klub měl zlepšit svůj marketingový mix jak vůči svým fanouškům tak partnerům. Klíčová slova: florbal, Tatran Omlux Střešovice, sportovní marketing, analýzaTitle: Marketing strategy of Tatran Omlux Střešovice Objectives: The aim of this work is to evaluate the current marketing activities of club Tatran Omlux Střešovice. Based on the findings suggest such measures that would increase the interest of visitors and partners of the club. Methods: Case study, analysis of club the document, interview, SWOT analysis Results: Suggested activities that would improve the club had its marketing mix as to its fans and partners. Keywords: floorball, Tatran Omlux Střešovice, sports marketing, analysis
Keywords:
analysis; floorball; sports marketing; Tatran Omlux Střešovice; analýza; florbal; sportovní marketing; Tatran Omlux Střešovice
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/65344