Název:
Marketingová strategie Tatranu Omlux Střešovice
Překlad názvu:
Marketing strategy of Tatran Omlux Střešovice
Autoři:
Podhráský, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová strategie Tatranu Omlux Střešovice Cíle: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit současné marketingové aktivity klubu Tatran Omlux Střešovice. Na základě získaných poznatků navrhnout taková opatření, která by vedla ke zvýšení návštěv a zájmu partnerů o klub. Metody: Případová studie, analýza klubových dokumentů, rozhovor, SWOT analýza Výsledky: Doporučené aktivity, kterými by klub měl zlepšit svůj marketingový mix jak vůči svým fanouškům tak partnerům. Klíčová slova: florbal, Tatran Omlux Střešovice, sportovní marketing, analýzaTitle: Marketing strategy of Tatran Omlux Střešovice Objectives: The aim of this work is to evaluate the current marketing activities of club Tatran Omlux Střešovice. Based on the findings suggest such measures that would increase the interest of visitors and partners of the club. Methods: Case study, analysis of club the document, interview, SWOT analysis Results: Suggested activities that would improve the club had its marketing mix as to its fans and partners. Keywords: floorball, Tatran Omlux Střešovice, sports marketing, analysis
Klíčová slova:
analýza; florbal; sportovní marketing; Tatran Omlux Střešovice; analysis; floorball; sports marketing; Tatran Omlux Střešovice