Original title:
Marketingový výzkum - využití moderních technologií v komunikaci s návštěvníky sportovní akce
Translated title:
Marketing research of advanced technologies application in communication with the sport event visitors
Authors:
Špetlík, Jakub ; Voráček, Josef (advisor) ; Štědroň, Bohumír (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: Marketingový výzkum využití moderních technologií v komunikaci s návštěvníky sportovní akce Cíle: Cílem práce bylo zjistit jaká forma reklamy je tou nejúčinnější. Dále se jednalo o zjištění preferované metody koupě lístku. Podstatné byly také informace ohledně sponzorských stánků, avšak především šlo o výzkum využití moderních technologií jako platformy pro budoucí možnosti koupě vstupenky. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků, vážících se na dané téma. Pro zjištění ochoty využití moderních technologií u návštěvníků sportovních akcí byl použit marketingový výzkum - dotazníková metoda šetření. Výsledky jsou zachyceny tabulárně, graficky či box- plotem. Následnou interpretací těchto výsledků je zachycen aktuální stav řešené problematiky. Výsledky: Marketingový výzkum na dané téma zatím v současnosti chybí. Můžeme tedy říci, že provedený výzkum je první na toto téma a svými informacemi jedinečný a velmi přínosný. Marketingové agentuře Česká sportovní a.s., jakožto zadavateli, výzkum přinesl pozitivní informace v několika oblastech - propagace, ticketing a spolupráce se sponzory. Takto získané informace mohou být využity nejen při tenisových akcích typu Fed Cup či Davis Cup, ale i všech ostatních, na jejichž pořádání se agentura podílí. Klíčová slova: marketingový výzkum, moderní...Title: Marketing research of advanced technologies application in communication with the sport event visitors Objectives: The aim of this work was to determine, which form of advertising is the most effective. The other aims were searching for the preferred method of ticket purchasing and giving substantial information regarding sponsorship booths . Anyway, the main goal was the marketing research on the use of advanced technologies as a platform for future opportunities in tickets purchase. Methods: According to the topic, the Bachelor thesis is based on theoretical knowledge. A survey questionnaire as a method of marketing research was applied to determine the willingness of using advanced technologies. The results are captured in tables, charts or box-plot. Following analysis of these results shows the current state of the topic. Results: As there has not been any marketing research on the topic done yet, this research is the first one and therefore unique and very beneficial. The Czech sport marketing agency Česká sportovní a.s., as a sponsoring autority, should benefit from the research in following areas - promotion, ticketing and sponsorship. Thus gathered information can be used not only in tennis events such as the Fed Cup and Davis Cup, but also in all other events, that Česká sportovní...
Keywords:
accompanying activities; advanced technologies; Davis Cup; Fed Cup; marketing research; sponsorship; ticketing; Davis Cup; doprovodné aktivity; Fed Cup; marketingový výzkum; moderní technologie; sponzoring; vstupenky
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/65129