Original title:
Podnikatelský plán digitální reklamní agentury
Authors:
Bach, Ondřej ; Střížová, Vlasta (advisor) ; Jenerálová, Ivana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem této práce je zpracování podnikatelského plánu digitální reklamní agentury. Pod pojmem ?digitální? se rozumí agentura, která poskytuje marketingové a reklamní služby v oblasti digitálních médií, především v oblasti internetu a mobilních telefonů. Zároveň se práce věnuje charakteristice vybraných digitálních médií v České republice se zaměřením na možnosti propagace výrobků a služeb v těchto médiích. Struktura práce reflektuje její cíl. Úvodní kapitola představuje manažerské shrnutí podnikatelského plánu, ve kterém jsou stručně uvedeny hlavní fakta a teze následujících kapitol. Po této kapitole následuje charakteristika firmy a její strategie. Další kapitola se podrobněji věnuje digitálním médiím jako nástroji internetového a mobilního marketingu. Následují kapitoly o poskytovaných službách, analýze trhu, marketingu, personalistice a finančním plánu. Závěr podnikatelského plánu tvoří jeho zhodnocení ve formě SWOT analýzy.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5997