Název: Marketingové aktivity Euromedia Group v období 2011-2013
Překlad názvu: Marketing activities Euromedia Group in 2011-2013
Autoři: Janků, Michaela ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Euromedia Group; kniha; Knižní klub; marketing; nakladatelství; člen; book; Euromedia Group; Knižní klub; marketing; member; publishing house

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/62458

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-331607


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet