Název: Specifika vizuálních znaků v reklamách na parfémy
Překlad názvu: Patricularities of Visual Signs in Frangrance Advertisement
Autoři: Šebetková, Jana ; Svoboda, Aleš (vedoucí práce) ; Šafaříková, Radana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: denotace; genderové rozdíly; konotace; kódování; parfém; reklama; stereotyp; sémiotická analýza; sémiotika v reklamě; vizuální znaky; advertising; codes; connotation; denotation; fragrance; gender difference; semiotic analysis; semiotics in advertisement; stereotypes; visual signs

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/60658

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-329941


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet