Název:
Výzkum spokojenosti zákazníků firmy ePojisteni.cz s.r.o.s využitím metody Net Promoter Score
Překlad názvu:
Customer satisfaction research for a company ePojisteni.cz s.r.o. trough the method of Net Promoter Score
Autoři:
Pokorná, Štěpánka ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Výzkum spokojenosti zákazníků firmy ePojisteni.cz s.r.o. s využitím metody Net Promoter Score. Cíle práce: Cílem práce je provést výzkum spokojenosti a loajality zákazníků s firmou ePojisteni.cz s.r.o. a navrhnout taková opatření, která by vedla ke zvýšené spokojenosti a loajalitě jak na straně zákazníka, tak na straně společnosti ePojisteni.cz s.r.o. Metody: Spokojenost a loajalita byly měřeny pomocí metody Net Promoter Score. Jedná se o nástroj, který umožňuje rychlé měření zákaznické loajality. Otázka: ,,Jak pravděpodobné je, že nás doporučíte svým známým?" byla zaslána 400 respondentům. Tato otázka byla ještě rozšířena o slovní ohodnocení. Na některé nedostatky jsem pak hledala řešení společně s produktovým manažerem společnosti. Výsledky: Společnost ePojisteni.cz s.r.o. je zprostředkovatelem pojištění pro české pojišťovny. Výsledek měření metodou Net Promoter Score je příznivý. Zákazníci jsou s touto firmou velice spokojeni a jsou vůči ní loajální. V druhé části výzkumu upozornili zákazníci na některé nedostatky. Klíčová slova: loajalita, pojištění, pojistná smlouva, pojistník, pojistitel, pojišťovna, makléř, zprostředkovatel, metoda, analýza.Title: Customer satisfaction research for a company ePojisteni.cz s.r.o. trough the method of Net Promoter Score. Goals: The ain is to analyze satisfaction and loyalty with company ePojisteni.cz s.r.o. and propose measures that would lead to increased satisfaction and loyalty both of the sides - the customer on the one side and company ePojisteni.cz s.r.o. on the other. Methods: Satisfaction and loyalty were measured using the Net Promoter Score. It is a tool that allows rapid measurement of customer loyalty. Question: 'How likely is that you recommend us to your friends?" was sent to 400 respondents. This issue was further extended verbal evaluation. Some shortcomings I sought a solution with the product manager of the company. Results: The company ePojisteni.cz s.r.o. is broker of insurance for czech insurance company. The result of method Net Promoter Score is hopeful. The customers are very contented with this company and they are loyal. In second part of research the customers warm about some shortcomings. On these shortcomings I was looking for a solution with Product manager of the company. Keywords: loyalty, customer, insurance, insurance contract, the policyholder, insurer, insurance company, broker, agent, method, analysis.
Klíčová slova:
analýza; loajalita; makléř; metoda; pojistitel; pojistná smlouva; pojistník; pojištění; pojišťovna; zprostředkovatel; agent; analysis; broker; customer; insurance; insurance company; insurance contract; insurer; loyalty; method; the policyholder