Název:
Působení subjektivních faktorů na spotřební chování jedince
Překlad názvu:
Effect of subjective factors on the consumer behavior
Autoři:
Šprachtová, Pavlína ; Rymeš, Milan (vedoucí práce) ; Höschlová, Eva (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra psychologie Bakalářská práce Pavlína Šprachtová Působení subjektivních faktorů na spotřební chování jedince The effect of subjective factors on consumer's behavior V Praze 14. 5. 2013 Vedoucí práce: Doc. PhDr. Milan Rymeš, CSc. Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá působením subjektivních faktorů na spotřební chování jedince. Jejím cílem je postihnout zákonitosti, které se se spotřebním chováním pojí. Práce obsahuje kapitoly, které se věnují modelům a teoriím vykládajícím spotřební chování, dynamický proces nákupu a objektivní faktory, které nás při něm ovlivňují. Větší pozornost je pak věnována subjektivním faktorům působícím na naši spotřebu; jedná se o kognitivní procesy a učení, motivaci a emoce, postoje, hodnoty a osobnost spotřebitele. Design výzkumu se opírá o nové poznatky z oboru neuromarketingu a je zaměřen na podíl vlivu emocí na našem rozhodnutí o nákupu. Klíčová slova: spotřební chování, subjektivní faktory, neuromarketingUniverzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra psychologie Bakalářská práce Pavlína Šprachtová Působení subjektivních faktorů na spotřební chování jedince The effect of subjective factors on consumer's behavior V Praze 14. 5. 2013 Vedoucí práce: Doc. PhDr. Milan Rymeš, CSc. Abstract: This bachelor's thesis is focused on the effect of subjective factors on consumer's behavior. Its goal is to capture regularities that govern the behavior of consumer. Bachelor thesis contains chapters that deal with models and theories of consumer behavior, describes the dynamic process of buying and objective factors that affect us in it. More attention is paid to the subjective factors that affect us in consumption; it is the cognitive processes and learning, motivation and emotion, attitudes, values and personality of the consumer. Design research is based on new findings in the neuromarketing and aims to share the impact of emotions on our buying decisions. Keywords: consumer behavior, subjective factors, neuromarketing
Klíčová slova:
neuromarketing; spotřební chování; subjektivní faktory; consumer behavior; neuromarketing; subjective factors