Název:
Politický marketing a politická komunikace jako nástroje vládní politiky
Překlad názvu:
Political marketing and political communication as a tool of public policy
Autoři:
Kratochvíl, Lukáš ; Mlejnek, Josef (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce Politický marketing a politická komunikace jako nástroje vládní politiky se zaměřuje na tematiku politické komunikace a politického marketingu s důrazem na jejich využití v rámci komunikace vlád a vládních politiků. Je představen teoretický rámec zahrnující témata politické komunikace, politického marketingu, politického public relations, permanentních kampaní a brandingu. Následně jsou představeny jednotlivé case studies, primárně zaměřené na prostředí České republiky s důrazem na kampaně Úřadu vlády České republiky.The thesis Political marketing and political communication as a tool of government policy focuses on the topic of using political communication and political marketing by national government's and politicians. First part of thesis interduces theoretical framework for the political communication, political marketing, political public relations, permanent campaigns and branding. Second part focus on topic of govermental commnunication, third part of thesis interduces some case studies, primarily focused on the Czech Republic with an emphasis of the campaigns of the Government of the Czech Republic.
Klíčová slova:
politická komunikace; Politický marekting; vládní kampaně; political comunication; Political marketing; public policy