Original title:
Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Translated title:
A study of customer satisfaction in a nonprofit organization
Authors:
Moravec, Aleš ; Sobol, Karel (referee) ; Jurová, Marie (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníka ve vybrané neziskové organizaci. V teoretické části je podrobně rozebrána tématika neziskových organizací, dále základní pojmy týkající se zákazníka a spokojenosti zákazníka. Praktická část poté poslouží k analýze současného stavu a k nalezení řešení nedostatků.
The dissertation aims on evaluating the customer satisfaction of the selected non-profit corganization. The theoretical part will analyse non-profit organisation topic in detail, as well as general terms related to customer and customer satisfaction. Practical part will serve to current state analysis and for finding needed solutions.
Keywords:
customer satisfaction; non-profit organization; questionnare; services; SWOT analysis; dotazník; nezisková organizace; služby; spokojenost zákazníka; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/67788