Název:
Studie spokojenosti zákazníků v neziskové organizaci
Překlad názvu:
A study of customer satisfaction in a nonprofit organization
Autoři:
Moravec, Aleš ; Sobol, Karel (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníka ve vybrané neziskové organizaci. V teoretické části je podrobně rozebrána tématika neziskových organizací, dále základní pojmy týkající se zákazníka a spokojenosti zákazníka. Praktická část poté poslouží k analýze současného stavu a k nalezení řešení nedostatků.
The dissertation aims on evaluating the customer satisfaction of the selected non-profit corganization. The theoretical part will analyse non-profit organisation topic in detail, as well as general terms related to customer and customer satisfaction. Practical part will serve to current state analysis and for finding needed solutions.
Klíčová slova:
dotazník; nezisková organizace; služby; spokojenost zákazníka; SWOT analýza; customer satisfaction; non-profit organization; questionnare; services; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67788