Název:
Konkurenční strategie vybrané firmy
Překlad názvu:
Competitive Strategy of a Company
Autoři:
Kazimírová, Barbora ; Grolíková, Lenka (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá návrhem konkurenční strategie firmy. Na základě analýzy okolního a vnitřního prostředí vybrané firmy vznikne několik návrhů možných strategií. Z těchto strategií je vybrána jedna optimální strategie, která je následně prohlášena za podnikovou strategii.
This thesis deals with the design of the company's competitive strategy. Based on an analysis of the surrounding and internal environment of this company, several suggestions for possible strategies will be developed. One of these strategies is an optimal strategy that is subsequently declared as a corporate strategy.
Klíčová slova:
analýza; cíl; firma; konkurence; konkurenční výhoda; Porter; Strategie; trh.; zisk; analysis; company; competition; competitive advantage; goal; market.; Porter; profit; Strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67310