Název:
Návrh změn marketingové komunikace vybrané společnosti
Překlad názvu:
Proposal for Marketing Communications Changes of the Selected Company
Autoři:
Trčková, Kateřina ; Filipová, Marie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace obecně prospěšné společnosti Elim Letovice. Je zaměřena především na analýzu prostředí a na jednotlivé prvky komunikačního mixu Elim Letovice, o.p.s. Součástí práce je dotazníkové šetření, které mělo za cíl odhalit slabé stránky společnosti Elim Letovice. Na základě analýzy prostředí a zjištěných informací byla sestavena SWOT analýza. V další části práce jsou zformulovány návrhy a doporučení v oblasti marketingové komunikace.
The master’s thesis deals with the analysis of marketing communication of the community interest society Elim Letovice. It is focused primarily on the analysis of environment and individual components of the communication mix of Elim Letovice. The thesis includes a questionnaire survey, which was aimed at disclosing weaknesses of the society Elim Letovice. The SWOT analysis was elaborated on the grounds of the analysis of the environment and obtained information. In the next part of this thesis, there are submitted propositions and recommendations in the area of marketing communication.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingová komunikace; SWOT analýza.; communicational mix; Marketing; marketing communication; SWOT analysis.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66156