Original title:
Personální marketing ve vybraném podniku
Translated title:
Personnel marketing in a company
Authors:
HAVELEC, David Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce je zhodnotit současné aktivity podniku v oblasti personálního marketingu a navrhnout změnu či rozšíření. Konkrétně se jedná o analýzu marketingové kampaně na nábor montážních dělníků, vyhodnocení kampaně na nábor montážních dělníků a zjištění efektivity konkrétních marketingových kanálů. Výstupem této práce je doporučení firmě XY ohledně dalšího postupu v personálně marketingových otázkách, jako je inzerce volných pracovních míst a budování dobré značky zaměstnavatele za pomoci personálního marketingu. The main goal of this theses is to evaluate current personel marketing activities of selected company and to propose changes or extension. The task is to evaluate effectiveness of specific marketing channels, that should help company to increasy the number of production workers. The outcome of this work is to recommend future personel marketing activities to selected company, such as advertising free vacancies and building a good employer brand with the help of personal marketing.
Keywords:
human resources; Personel marketing; social media; unemployment; lidské zdroje; nezaměstnanost; Personální marketing; sociální média Citation: HAVELEC, David. Personální marketing ve vybraném podniku. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Institution: University of South Bohemia in České Budějovice
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia. Original record: http://www.jcu.cz/vskp/46112