Název:
Personální marketing ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Personnel marketing in a company
Autoři:
HAVELEC, David Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je zhodnotit současné aktivity podniku v oblasti personálního marketingu a navrhnout změnu či rozšíření. Konkrétně se jedná o analýzu marketingové kampaně na nábor montážních dělníků, vyhodnocení kampaně na nábor montážních dělníků a zjištění efektivity konkrétních marketingových kanálů. Výstupem této práce je doporučení firmě XY ohledně dalšího postupu v personálně marketingových otázkách, jako je inzerce volných pracovních míst a budování dobré značky zaměstnavatele za pomoci personálního marketingu. The main goal of this theses is to evaluate current personel marketing activities of selected company and to propose changes or extension. The task is to evaluate effectiveness of specific marketing channels, that should help company to increasy the number of production workers. The outcome of this work is to recommend future personel marketing activities to selected company, such as advertising free vacancies and building a good employer brand with the help of personal marketing.
Klíčová slova:
lidské zdroje; nezaměstnanost; Personální marketing; sociální média; human resources; Personel marketing; social media; unemployment Citace: HAVELEC, David. Personální marketing ve vybraném podniku. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/46112