Název:
Metody výuky klavírní hry, jejich přednosti a zápory
Překlad názvu:
Piano teaching methods, their preferences and negatives
Autoři:
KONOPLEVA, Tatyana Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá prvopočátky výuky hry na klavír a jejími metodickými specifiky. Popisuje metodu formou hry jako efektivní způsob výuky předškoláků a mladších školáků, dále formování jejich hracího aparátu a vliv psychologického aspektu, který je důležitý pro zdárný průběh samotné výuky i následná pokročilejší stádia, bez nutnosti budoucích oprav.The thesis deals with the beginnings of learning to play the piano and its methodological specifics. It describes a method in the form of games as an effective way of teaching preschoolers and younger school children, as well as shaping their gaming system and influence the psychological aspect, which is important for ensuring that the actual teaching and follow more advanced stages, without gambling corrections or repairs.
Klíčová slova:
hrací aparát; Metoda hrou; pozornost; psychologické aspekty.; vnímání; attention; Method in play form; perception; plays apparatus; psychological aspects. Citace: KONOPLEVA, Tatyana. Metody výuky klavírní hry, jejich přednosti a zápory. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/40633