Original title:
Návrh úprav marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu
Translated title:
Proposel of Marketing Mix Modifications of Selected Business Subject
Authors:
Bližňáková, Nela ; Pavlíčková, Petra (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem závěrečné práce v bakalářském studijním programu je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podnikatelského subjektu a jeho následná optimalizace. Teoretická část pojednává o marketingu, marketingovém mixu a jeho jednotlivých nástrojích. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu výtvarnice Ivany Vlachové. V závěrečné části jsou sestavena možná doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu.
The aim of this final thesis in the bachelor study programme is analysis of actual state of marketing mix chosen business subject and its consecutive optimalization. The theoretical part deals with marketing, marketing mix and its individual instruments. The practical part is focused on marketing mix evaluation of the artist Ivana Vlachová. In the final part there are possible recommendations for creation of new marketing mix determined.
Keywords:
marketing; marketing mix; place; price; product; promotion; cena; distribuce; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; produkt
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/65922