Název:
Pilotní ověřování vzdělávacích materiálů (Projekt vzdělávání k udržitelné dopravě)
Překlad názvu:
Piloting of educational material (Educational project on sustainable transportation)
Autoři:
Pírková, Jana ; Tvrzová, Ivana (vedoucí práce) ; Kasíková, Hana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Anotace: Bakalářská práce Pilotní ověřování vzdělávacích materiálů popisuje proces tvorby vzdělávacích aktivit s problematikou udržitelné dopravy, příprava jejich pilotního ověřování a následně vyhodnocení získaných postřehu spojených s pilotním ověřování vzdělávacích aktivit. V rámci teoretické části předkládá autorka příklady procesu a výsledků pilotního ověřování v rámci České republiky. Následně předkládá výčet vybraných výukových metod, které byly vybrány pro tvorbu a v empirické části uvádí podrobný postup při ověřování a vyhodnocení poznatků získaných v rámci procesu pilotního ověřování vzdělávacích aktivit. Klíčová slova: Pilotní ověřování vzdělávacích aktivit, udržitelná doprava, progresivní pedagogiky, problémové výučování, projektové vyučování, využití různých druhů inteligence ve výuce, zážitková pedagogika, audiovizuální materiály ve výuce, dotazníkové šetření, dopravní návyky školáků, zpětná vazba na vzdělávací aktivity, spolupráce učitelského sboru na vzdělávacích aktivitách,Annotation: Bachelor thesis Pilot testing of educational material, describes the process of creating educational activities targeted at sustainable transport, preparation of pilot testing and subsequent evaluation of the obtained knowledge and insight of the piloting process. The theoretical part presents examples of piloting process carried out in the Czech Republic. Then the author presents a list of selected teaching methods that have been chosen to create the educational activities. And finally in the empirical section provides detailed procedures for verification and evaluation of findings learned within the creation and pilot evaluation of the educational activities. Key words: Pilot testing of educational material, sustainable transportation, progressive teaching methods, project teaching method, problem teaching method, use of different kinds of intelligence in the classroom, adventure education, audiovisual materials in teaching, survey, transport habits of schoolchildren, feedback on educational activities, cooperation of staff in educational activities,
Klíčová slova:
audiovizuální materiály ve výuce; doprav; dotazníkové šetření; Pilotní ověřování vzdělávacích aktivit; problémové výučování; progresivní pedagogiky; projektové vyučování; udržitelná doprava; využití různých druhů inteligence ve výuce; zážitková pedagogika; adventure education; audiovisual materials in teach; Pilot testing of educational material; problem teaching method; progressive teaching methods; project teaching method; sustainable transportation; use of different kinds of intelligence in the classroom