Název:
Autoevaluace školy a proměna školních vzdělávacích programů
Překlad názvu:
School Self-Evaluation and Transformation of School Education Programmes
Autoři:
Glaserová, Barbora ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Dvořáková, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce "Autoevaluace školy a proměna školních vzdělávacích programů" se zabývá problematikou autoevaluace základních škol. Zaměřuje se především na práci s výsledky této činnosti, které mají sloužit k rozvoji školy, a na úpravy školních vzdělávacích programů. Výzkum se opírá o rozhovory s řediteli a učiteli ze základních škol v Praze a slouží ke zmapování současného stavu na těchto školách. Dále nabízí doporučení, čím je možné školám v jejich snažení ještě pomoci.The thesis "School self-evaluation and transformation of school education programmes" deals with elementary school self-evaluation. It is primarily focused on analyzing outcomes of self-evaluation activities that are indtended to develop schools and adjust school education programmes. The research is based on interviews with directors and teachers from elementary schools in Prague and could be used as an overview of the current state of Czech schools. It also offers recommendations for improving schools.
Klíčová slova:
Autoevaluace; kvalita vzdělání; legislativa; výsledky autoevaluačních činnosti; ředitel; školní vzdělávací programy; školská reforma; školský management a vedení; director; educational reform; legislation; quality of education; school educational programmes; school management and leadership; Self-evaluation; the results of self-evaluation activities