Název: Etické aspekty reklamní činnosti
Překlad názvu: Ethical Aspects of Advertising
Autoři: Kopecká, Mariana ; Křížek, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hájek, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Klíčová slova: reklama právo etika regulace samoregulace erotické prvky; advertising law ethics regulation sel-regulation erotic imagery

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/39549

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-303799


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet