Název:
Komunikace města Mladá Boleslav v letech 2009 - 2010
Překlad názvu:
Communication of the Mlada Boleslav City in Years 2009-10
Autoři:
Masarčíková, Jana ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem této bakalářské práce na téma Komunikace města Mladá Boleslav v letech 2009 - 2010 je analýza komunikačních aktivit statutárního města Mladé Boleslavi a to jak ve vztahu k obyvatelům, tedy v rámci města, tak ve vztahu ke svému okolí, tedy jak se snaží přispět k rozvoji turistického ruchu. Cílem bylo zjistit, zda město využívá nějakou kompaktní marketingovou strategii, a pokud ano, nakolik je efektivní. Rovněž také objasnit problematiku spolupráce města a automobilky Škoda Auto a.s., která je významným faktorem ovlivňujícím běžný život místních, ale jenž má i nepopiratelný dopad na turismus v destinaci. Dále pak právě na základě analýzy současné situace, dosud používaných propagačních materiálů a využití jednotlivých komunikačních kanálů odhalit chyby a navrhnout doporučení pro možnou efektivnější budoucí komunikační strategii Mladé Boleslavi, jakožto destinace cestovního ruchu, a živého a přátelského místa k bydlení.The focus of this literary work is to analyze the communication activities of the corporate town of Mlada Boleslav in 2009 through 2010. The analysis will focus on the town and its affiliation with its surroundings, specifically the impact the town has on local tourism. The aim is to discover whether the town used a compact marketing strategy and its effectiveness. Furthermore, this work also attempts to clarify the issues involving the co-operation between the town and Skoda Auto a.s. The company has a strong impact on the life of local residence as well as on local tourism. As a result of my analysis, references to currently promotion materials, and the utilization of individual communication channels I will point out possible problematic areas. I will also provide possible improvements that can be made in order to establish a more effective future communication strategy of Mlada Boleslav as a positive tourism destination and a friendly neighborhood.
Klíčová slova:
cestovní ruch; komunikace; marketing destinace cestovního ruchu; marketing měst a obcí; Město Mladá Boleslav; propagace; City of Mlada Boleslav; Communication; Marketing of Cities and Municipalities; Promotion; Tourism; Tourism Destination Marketing