Název:
Co je zač český operní divák?
Překlad názvu:
What is the Czech operagoer like?
Autoři:
Řeháková, Kateřina ; Pšenička, Martin (vedoucí práce) ; Augustová, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce zpracovává sociologicko-marketingový výzkum o českých operních divácích, který provádí Jednota hudebního divadla s podporou grantu Ministerstva kultury ČR ve všech operních domech v České republice. Snaží se jednak o sociologické a demografické zařazení operního publika, jednak o pojmenování jeho marketingového potenciálu a důsledků, které z toho plynou pro operní divadla.This Bachelor thesis compiles the results of the sociologic-marketing research on the Czech opera audience in all ten Czech opera houses elaborated by the Music Theatre Society and supported by the Ministry of Culture's grant. It displays sociological a demographic structure of the opera audience and tries to find out their marketing potential and the consequences for managements of opera theatres in the Czech Republic.
Klíčová slova:
oeprní divák; sociologický a marketingový průzkum; Operagoer; sociologist and marketing research