Název:
Uplatnění marketingového řízení v podniku Dobler Metallbau s.r.o.
Autoři:
Kašová, Gabriela Bc. ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Trefancová, Dana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Obsahem práce je vyvození základních teoretických východisek marketingového řízení, které se v praktické části jednotlivě analyzují.V první části jsem podrobně charakterizovala plánování, ve druhé části realizaci a ve třetí části kontrolu.Stručně jsem charakterizovala podnik Dobler Metallbau s.r.o.,v části realizace provedla analýzu marketingového mixu a navrhla opatření vedoucí ke zlepšení situace podniku.
Klíčová slova:
hopsodářský výsledek; kontrola; marketingové řízení; marketingový mix; organizační struktura; plánování; realizace
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5507