Název:
Zoologie strunatců pohledem aktivizačních metod a forem výuky.
Překlad názvu:
Zoology of chordates by vision of activating teaching methods.
Autoři:
Janda, Štěpán ; Rajsiglová, Ina (vedoucí práce) ; Mourek, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá začleněním aktivizujících metod do výuky biologie. Zaměřuje se na zoologii strunatců určenou pro žáky základních škol. Těžištěm výzkumu jsou úlohy vytvořené autorem, které jsou zacílené na aktivní osvojování učiva. Ty byly použity v hodinách přírodopisu. Průběh jejich řešení byl pečlivě sledován a zaznamenán. Získaná data a výsledky jsou rozebrány v kapitole věnované diskusi. Důraz je kladen na popis a řešení problémů, které se během ověřování vyskytly. Účelem je podat čtenáři funkční možnosti, kterými může ve výuce žáky zaujmout a nasměrovat k aktivnímu získávání znalostí.Diploma thesis is about the incorporation of activation methods into the classwork of biology. It takes zoom in zoology of chordate for pupils at basic school. The main part of research is a chapter with exercises made by the author. They are focused on active adoption of curriculum. They were used in lessons of biology. The process of their solving was watched and noted. Information from the research is analysed in the chapter focused on discussion. Accent is put on description and solving problems, which were noted during the verification. The reader should have got right possibilities, which he could use in the educational process to interest pupils to active learning.