Original title:
Marketingový plán firmy Eurocat, s.r.o. pro zavedení produktu Gelmodel Premioum na sportovní trh
Translated title:
The marketing plan of company Eurocat, s.r.o. for implementation of product Gelmodel Premium to sports market
Authors:
Knotková, Kristýna ; Čáslavová, Eva (advisor) ; Malecha, Petr (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] - 4 - Marketingový plán firmy Eurocat, s.r.o. pro zavedení produktu Gelmodel Premium na sportovní trh Anotace: Diplomová práce se zabývá marketingovým plánem pro zavedení produktu Gelmodel Premium na sportovní trh. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy, mezi které patří např. marketing nebo marketingový plán a zabývá se teoretickým popisem sestavování marketingového plánu. V praktické části je představena společnost Eurocat, s.r.o. a blíže popsán produkt Gelmodel Premium. Dále je společnost (produkt) podrobena situační analýze a na základě výsledků této analýzy je sestaven optimální marketingový plán pro zavedení konkrétního produktu na trh. Klíčová slova: Marketing, Marketingový plán, marketingová strategie, marketingový mix The marketing plan of a company Eurocat, s.r.o. for implementation of product Gelmodel Premium to sports market Abstarct: The thesis is focused on marketing plan for implementation of product Gelmodel Premium to sports market. Theoretical part defines basic terms - marketing or marketing plan and describes a process of completing a marketing plan theoretically.The practical part presents company Eurocat, s.r.o. and describes product Gelmodel Premium. And then situational analyse is achieved. Based on marketing analyse results there is formed optimal marketing plan for...The marketing plan of a company Eurocat, s.r.o. for implementation of product Gelmodel Premium to sports market Abstarct: The thesis is focused on marketing plan for implementation of product Gelmodel Premium to sports market. Theoretical part defines basic terms - marketing or marketing plan and describes a process of completing a marketing plan theoretically.The practical part presents company Eurocat, s.r.o. and describes product Gelmodel Premium. And then situational analyse is achieved. Based on marketing analyse results there is formed optimal marketing plan for implementation specific product to market. Keywords: Marketing, marketing plan, marketing strategy, marketing mix
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/23109