Original title:
Marketingový koncept sportovní organizace - Českého svazu hokejbalu
Translated title:
Marketing conception of sport organisation - Czech street hockey association
Authors:
Zahálka, Aleš ; Šíma, Jan (referee) ; Čáslavová, Eva (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: Cíle práce: Metoda: Výsledky: Klíčová slova: Marketingový koncept sportovní organizace - Českomoravský svaz hokejbalu Analýza managementu a marketingu sportovního svazu na příkladu Českomoravského svazu hokejbalu a návrh na jeho zdokonalení. Metody zvolené pro výzkum jsou popisná analýza, interview, a SWOT analýza. Navržení nové koncepce činnosti svazu, projekt implementace, závěry a doporučení. Marketingová koncepce, analýza SWOT, implementace, Českomoravský hokejbalový svaz.Title: Objective: Methods: Result: Keywords: Marketing concept of Sport Federation - Czech Street Hockey Federation Management and marketing analysis of sports federation, in this case of Czech Street Hockey Federation, and its improvement suggestion. Selected methods used for research are descriptive analysis, interview and SWOT analysis. Improvement suggestion of marketing conception, implementation project, enclosures and recommendation. Marketing conception, SWOT analysis, implementation, Czech Street Hockey Federation
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/869