Název: Sociální reklama. Kontext a formy uplatnění
Překlad názvu: Social advertising - the context and forms of use
Autoři: Lipšanská, Jana ; Müller, Karel (vedoucí práce) ; Křížek, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2006
Jazyk: cze

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/5580

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-271774


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-04-24, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet