Název:
Strategie digitálního marketingu-kombinace kanálů digitálních médií
Překlad názvu:
Digital Marketing Strategies - Combination of Digital Media Channels
Autoři:
Turazová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce "Strategie digitálního marketingu - kombinace kanálů digitálních médií" zkoumá, jakým způsobem tři telekomunikační operátoři, kteří dominují českému trhu - společnosti T-Mobile Czech Republic, O2 Czech Republic a Vodafone Czech Republic - využívají kanály digitálních médií pro svou komunikaci se zákazníky. Konkrétně zjišťuje a popisuje, jaké kanály společnosti do své marketingové komunikace zapojují, jakým způsobem je využívají a proč se je rozhodly do své komunikační strategie integrovat. Dále také zkoumá, jak společnosti tyto digitální kanály propojují a jak se dají vzájemně kombinovat tak, aby vznikla účinná strategie digitálního marketingu. Pomocí případové studie byly zkoumány marketingové aktivity těchto firem. Bylo zjištěno, že každá z firem využívá pro svou marketingovou komunikaci podobný set kanálů digitálních médií, ale pracuje s nimi trochu odlišně. Na základě těchto zjištění byly identifikovány tři konkrétní strategie - Strategie rozmanitého obsahu, Strategie interaktivních kanálů a Strategie standardizovaného obsahu. Každá ze strategií má své výhody a nevýhody, které byly popsány a strategie byly vzájemně porovnány. Provedeným výzkumem bylo zároveň zjištěno, že je vhodnější zabývat se studiem digitálních kanálů jako celku, nikoli jednotlivě, protože jejich funkce...The diploma thesis "Digital Marketing Strategies - Combination of Digital Media Channels" examines how the three telecom operators dominating the Czech market - T-Mobile Czech Republic, O2 Czech Republic and Vodafone Czech Republic - use the digital media channels within the communication with the customers. More specifically, it identifies and describes which channels do the companies involve into their marketing communication, how do they use them and why they have integrated them into the communication strategy. It also examines how the companies interconnect these digital media channels and how the channels can be combined to form an effective digital media strategy. By using the method of case study the companies ' digital marketing activities were examined. It was found that each company uses for its marketing communication the similar set of digital media channels, but the usage is different across the companies studied. Based on these findings I have identified three specific strategies - Diversified Content Strategy, Interactive Channel Strategy and Standardized Content Strategy. Each of the strategies has its advantages and disadvantages, which have been described and the strategies were compared. The findings also indicate that it is better to study the digital media channels as a whole,...
Klíčová slova:
digitální marketing; digitální média; komunikace; komunikační strategie; marketing; marketing na sociálních médiích; mobilní operátor; O2; sociální média; sociální sítě; T-Mobile; Vodafone; communication; communication strategy; digital marketing; digital media; marketing; mobile operator; O2; social media; social media marketing; social networks; T-Mobile; Vodafone