Original title:
Komunikační strategie pro společnost Monsanto, s.r.o.
Translated title:
Communication Strategy for the Company Monsanto, Ltd.
Authors:
Mikulcová, Jana ; Halík, Jan (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá zpracováním komunikační strategie pro společnost Monsanto s.r.o. zabývající se zemědělskými produkty. Práce popisuje obecné a oborové okolí společnosti, společnost samotnou a na základě těchto analýz navrhuje efektivní komunikační strategii.
Master`s thesis concerns the design of a communication strategy for agricultural products company Monsanto Ltd. This work describes the general and field specific context of the company and the company itself, then uses this analysis as the basis for the design of an effective communication strategy.
Keywords:
communication channel; communication strategy; customer; marketing; marketing communication; komunikační kanály; komunikační strategie; marketing; marketingová komunikace; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/64000