Název:
Příležitosti marketingové komunikace banky Waldviertler Sparkasse Bank AG
Překlad názvu:
Opportunities Marketing Communications of Waldviertler Sparkasse Bank AG
Autoři:
Voborská, Hana ; Řepová, Helena (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje tématu marketingové komunikace vybrané banky. Cílem samotné práce analyzovat současný stav marketingové komunikace Waldviertler Spar-kasse Bank AG a navrhnout doporučení pro její zlepšení. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části a ze závěrečného doporučení. První část pojednává o teo-rii marketingu a komunikačním mixu služeb. První kapitola praktické části je věnována představení vybrané banky a analýze jejích současných marketingových aktivit. Dále je zde banka srovnána s konkurenčními bankovními subjekty, a to pomocí pozičních map, sémantického diferenciálu a vlastního pozorování. Pro účely práce jsou použity také dvě dotazníková šetření, jeden se týká porovnání jednotlivých bankovních institucí a druhý bankovního marketingu. V samotném závěru práce je zhodnocen současný stav komunikace Waldviertler Sparkasse Bank AG, a také jsou zde uvedena doporučení, jak marketingovou komunikaci banky zefektivnit.Diploma thesis focus on topic about marketing communication chosen bank. Aim of this thesis is analyze current marketing communication of Waldviertler Sparkasse Bank AG and propose recommendation. Structure of this thesis is three parts, theoretical, practical and final recommendations. First part is focused on marketing theory and communication mix of services. First chapter of practical part contained presentation of chosen bank and analyses current marketing activities. Bank was compared with other competing bank subjects with positioning map, semantic differential and my own observation. For purpose of thesis were used two survey, first survey compared chosen bank institutions and second was about bank marketing. At the end was evaluated current communication of Waldviertler Sparkasse Bank AG and recommendation how improve communication for more effectiveness.
Klíčová slova:
banka; marketing; marketing služeb; marketingová komunikace; bank; marketing; marketing communication; marketing of services
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52569