Název:
Sociální sítě v bankovnictví
Překlad názvu:
Social networks in banking
Autoři:
Vohnický, Tomáš ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá komunikačními aktivitami v oboru bankovnictví na sociálních sítích, které jsou v dnešní době velice rozšířeným nástrojem marketingové komunikace. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou část neboli literární rešerši, a na část praktickou.
V teoretické části jsou jednotlivé sociální sítě popsány, včetně jejich stručné historie a funkčnosti. Nejvíce je teoretická část soustředěna na sociální síť Facebook. Dále jsou v teoretické části popsány nástroje, které se používají při tvorbě obsahové komunikace či při analýzách úspěšnosti komunikace.
V praktické části bude tvořen obsah, jeden příspěvek na každý měsíc. Rád bych vytvořil co nejvíce relevantní obsah, který bych odvodil z výsledků, které vzešly z mé bakalářské práce Banka a sociální sítě. Zde jsem analyzoval nejúspěšnější obsah v jednotlivých měsících na sociální síti Facebook stránky G2 od Komerčky.
Mnou vytvořené příspěvky budou na konci každého měsíce analyzovány oproti ostatním příspěvkům na stránce a mohl bych tak potvrdit či vyvrátit, zdali byl mnou vytvořený obsah ztotožněn s výsledky analýzy mé bakalářské práce.
Diploma thesis is about communication activities in banking sector on social media, which are very widespread tool for marketing communications these days. The thesis is divided into two parts, theoretical part or literary research and practical part.
Theoretical part describes the various social networks, including their history and functions. Most of the theoretical part is focused on Facebook. Furthermore, the theoretical part describes tools that are used in the creation of content or in analyzing the success of communication.
In the practical part I will create content, one post each month. I would like to create the most relevant content that would derive from the results that I emerged from my bachelor thesis Bank and social networks. Here I analyzed the most successful content in different months on the Facebook site G2 Komerčky.
At the end of each month, posts created by me will be analyzed in comparison with other posts on the site and I could confirm or deny whether it was content generated by me identified with the results of the analysis of my bachelor thesis.
Klíčová slova:
analytika; bankovnictví; facebook; komerční banka; komunikační plán; marketingová komunikace; obsahový marketing; sociální sítě