Název:
3D grafika v komerční reklamě
Překlad názvu:
3D graphics for commercial advertising
Autoři:
Harák, Jan ; Vostrovský, Václav (vedoucí práce) ; Halbich, Čestmír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá srovnáním softwaru pro tvorbu 3D grafiky za účelem užití v komerční reklamě. Cílem této práce je pomoci reklamním, zejména začínajícím, agenturám vybrat vhodný program pro vznik 3D reklam. Hlavním tématem teoretické části je vysvětlení základních pojmů z oblasti reklam, marketingu, 3D grafiky, seznámení a srovnání jednotlivých softwarů na základě předem stanovených kriterií. Praktická část se skládá z tvorby ukázky reklamního produktu. This work deals with the comparison of software for creating 3D graphics in order to use in commercial advertising. The aim of this work is to help advertisers to select the appropriate program for the creation of 3D commercials. The main topic of theoretical part explains the basic concepts of advertising, marketing, 3D graphics, familiar and a comparison of individual software on the basis of predetermined criteria. The practical part consists of making demos advertising product.
Klíčová slova:
3D grafika; Blender; CINEMA 4D; marketing; Maya; nástroje pro 3D grafiky; počítačová grafika; Reklama; reklamní sdělení; rendrování