Original title:
Podnikatelský záměr - založení reklamní agentury
Authors:
Vyčichlová, Soňa ; Srpová, Jitka (advisor) ; Pokorný, Miroslav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Podnikatelský plán je vypracován pro nově vznikající reklamní agenturu, kterou se zakladatelé rozhodli založit jako sdružení fyzických osob bez právní subjektivity s výhledem na transformaci na společnost s ručením omezeným do 1-2 let. Agentura bude používat obchodní jméno GOOD ONE. Základní pilíře úspěchu spatřuje v lidském potenciálu všeobecně a ve zkušenostech zakladatelů získaných předchozím působením v reklamní oboru. Hlavní specializací agentury budou podlinkové aktivity, produkci a incentivní turistiku. Plánovaný obchodní plán a na něj navazující finanční výkazy prokazují reálnost tohoto podnikatelského záměru a dokládají kladný hospodářský výsledek.
Keywords:
GOOD ONE; kladný hospodářský výsledek; reklama; sdružení fyzických osob; zkušenosti
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4713