Original title:
Podnikatelský plán: kosmetické studio
Translated title:
Business Plan: Beauty studio
Authors:
Svobodová, Martina ; Lešetický, Ondřej (advisor) ; Dvořák, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je sestavit podnikatelský plán, na základě kterého se podnikatel rozhodne, zdali bude svůj záměr realizovat či nikoliv. Předmětem projektu je kosmetické studio, které má aktuálně vybudovanou jistou klientskou základnu, nicméně správně cíleným marketingem a výběrem místa s velkým potenciálem, je možné nalézt více zákazníků. Výsledky předvýzkumu položí základ pro otestování konceptu a stanoví pravidla pro vlastní marketingový průzkum. Zároveň pomůže při zjištění potenciálu poptávky. Následovat bude odhad a nastavení ceny na základě cenové sensitivity a preferencí. Celý koncept bude provázet osobní motivace podnikatele a hodnoty, které by měly stát uprostřed každého podniku bez ohledu na jeho velikost.The aim of the thesis is to prove whether is this business plan a feasible project or not. Based on the conclusion the entrepreneur will decide to go for the realization or not. The subject of the thesis is a beauty studio with already certain amount of current clients however still with substantial space for improvement. To reach better profitability there are calculations, analysis and set up of a new strategy carried out.
Keywords:
Business plan; Marketing mix; Marketing research; Price policy; Strategy; Cenová politika; Marketingový mix; Marketingový průzkum; Podnikatelský plán; Strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/52811