Original title:
Marketingová strategie společnosti Hyundai Centrum CB, s.r.o.
Translated title:
Marketing Strategy of the Hyundai Centrum CB, Ltd
Authors:
Chlebuch, Ondřej ; Hajdíková, Taťána (advisor) ; Lešetický, Ondřej (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je analýza marketingové strategie společnosti Hyundai Centrum CB s.r.o. Z této analýzy budou vycházet návrhy na změnu a případná doporučení. Teoretická část práce se věnuje marketingovým strategiím, segmentaci trhu a jednotlivým marketingovým strategiím. V praktické části bude s využitím vhodných metod provedena analýza marketingové strategie. Výstupem praktické části bakalářské práce bude zhodnocení, zda analyzovaná marketingová strategie je v souladu se záměry společnosti. V závěru práce jsou uvedeny konkrétní návrhy doporučení pro efektivnější využití marketingových strategií.The aim of the bachelor thesis is to analyze the marketing strategy of Hyundai CB Centrum Ltd. The result of this analysis will be proposals to amend and recommendations. The theoretical part is devoted to marketing strategies, market segmentation and individual marketing strategies. In the practical part will be using using suitable methods. In the practical part is an analysis of the marketing strategy. The result of the practical part will evaluate whether the analyzed marketing strategy is in line with the company's intentions. In the conclusion of the work are given specific proposals for recommendations for a more effective use of marketing strategies.
Keywords:
market segmentation; marketing; marketing strategy; marketing tools; marketing; marketingová strategie; marketingové nástroje; segmentace trhu
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/53296