Original title: Marketingový mix v zvoleném restauračním zařízení
Translated title: Marketing communication in the selected company
Authors: Mazánková, Jana ; Štůsek, Jaromír (advisor) ; Tučková, Karolína (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2016
Language: cze
Publisher: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: cena; distribuce; fyzické prostředí; lidé; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; procesy; produkt; propagace

Institution: Czech University of Life Sciences Prague (web)
Document availability information: Available in the CZU repository.
Original record: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=213791

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-260840


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Czech University of Life Sciences Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2016-09-22, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share