Název:
Návrh marketingové strategie rozvoje podnikatelského subjektu
Překlad názvu:
Marketing proposal for marketing strategic development of business subject
Autoři:
Pátková, Veronika ; Hron, Jan (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingové strategie rozvoje podnikání. Počáteční část teoretických východisek práce popisuje strategický marketing jako primární funkci organizace a jeho vliv na formulování strategie rozvoje. Následující analytická část se zabývá hodnocením externích a interních faktorů ovlivňujících strategií rozvoje, jejíž návrh je obsahem poslední částí této práce.This masters thesis tells about marketing strategy of business development. The first section describes marketing as the primary function of modern organisation and its influence on development strategy. The following section of analysis evaluates the effects of external & internal factors on the strategy of development, which is the subject of the last section of this thesis.
Klíčová slova:
marketingový mix; návrh marketingové strategie; situační analýza; Strategický marketing; SWOT analýza