Název:
Zhodnocení marketingové komunikace zvoleného podniku
Překlad názvu:
Evaluation of Marketing Communication of the Selected Company
Autoři:
Čapek, Jan ; Balcarová, Tereza (vedoucí práce) ; Alena, Alena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce posuzuje marketingovou komunikaci vybraného podniku, konkrétně hotelu Holiday Inn Prague Congress Centre. Dílčím cílem práce je zhodnotit celkovou marketingovou komunikaci hotelu, popsat nástroje, které hotel ke komunikaci využívá a vyhodnotit jejich vliv na celkovou propagaci hotelu. Hlavním cílem je zhodnotit online komunikaci podniku a navrhnout řešení, která povedou k efektivnější komunikaci hotelu se zákazníky. Vytyčených cílů práce je dosaženo několika metodickými kroky. Prvním krokem je objasnění základních teoretických pojmů spojených s danou problematikou, tedy marketingu a marketingové komunikace s důrazem na online komunikaci. Druhým krokem je popis současného komunikačního mixu podniku a využívaných nástrojů a následná analýza online komunikace prostřednictvím webových analytických nástrojů. Z takto zjištěných údajů je vypracováno hodnocení marketingové komunikace hotelu včetně návrhů, které povedou k vyšší účinnosti marketingové komunikace podniku a tím i lepšímu postavení podniku na trhu. This diploma thesis evaluates marketing communication of the selected company, concretely the hotel Holiday Inn Prague Congress Centre. The partial aim of the thesis is to evaluate the overall marketing communication of the hotel, describe tools which are used to communicate and evaluate their influence on the overall promotion of the hotel. The main aim is to evaluate the online communication of the company and to propose solutions that will lead to more effective communication to customers. This aims are accomplished by several methodological steps. The first step is to clarify the basic theoretical concepts associated with this issue that is marketing a marketing communication with an emphasis on the online communication. The second step is to describe the current communication mix of the company and used tools and subsequent analysis of the online communication using web analytics. From these data is formulated the evaluation of marketing communication of the hotel including proposals that will lead to more efficient marketing communication of the company and also to better market position of the company.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; online marketing; osobní prodej; podpora prodeje; reklama