Název:
Podnikatelský plán
Překlad názvu:
Business Plan
Autoři:
Chovanec, Miloš ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Tereza, Tereza (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu, jehož výstupem je ekonomické zhodnocení nově vzniklého subjektu. Nová společnost bude na trhu působit samostatně a nezávisle, což bude změna oproti předchozím letům, kdy byl ještě součástí firmy R s.r.o.. Hlavní činností nového podniku je poskytování služeb v podobě instalace podlahového vytápění spolu s tepelným čerpadlem. Obsahem první části práce jsou teoretická východiska týkající se struktury podnikatelského plánu a jednotlivých analýz, které budou aplikovány v praktické části práce. V té je aplikována analýza prostředí doplněná o finanční plán na pět let, vypracovaný ve třech variantách. Navazující kapitolou je finanční analýza a hodnocení potenciálních rizik podnikatelského plánu. V závěru figuruje zhodnocení celé diplomové práce, které dává zpětnou vazbu, jestli je vhodné podnikatelský plán realizovat či nikoliv.This thesis deals with developing a business plan which will result in economic evaluation of the newly founded company. The new company will work independently in the market which will be different from previous years, when it was part of R Ltd. Company. The main activity of the new company is floor heating installation with a heat pump. The first part of the work focuses on theoretical data of the business plan and analyses which will be applied to the practical part of the work. The applied analysis of the environment will be supplemented with a financial plan for five years which will be prepared in three versions. The next chapter consists of analysis and the potential risk assessment of the business plan. The conclusion of the thesis includes overall evaluation with feedback on whether or not it is suitable to implement this business plan.
Klíčová slova:
analýza rizik; finanční analýza; marketingový mix; PEST analýza; Podnikatelský plán; rentabilita; SWOT analýza; vytápění