Název:
Propagace značky na internetu
Překlad názvu:
Branding on the Internet
Autoři:
Prajzlerová, Adéla ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Rojík, Stanislav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na propagaci značky na internetu, konkrétně značky Airhole v České republice. Je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a následně na část praktickou, kde jsou využívány získané teoretické poznatky a je zde realizován návrh propagace značky na internetu.
Literární rešerše se zaměřuje na samotný vznik on-line marketingu, propagace na internetu a na výhody, které s sebou tento druh marketingu přináší. Následně jsou v této části popsány a vysvětleny nástroje, které jsou nezbytné pro správné fungování a měření marketingu na internetu. Je zde také popsána marketingová strategie na internetu, co je nezbytné provést jako první, jak postupovat a na co se zaměřit. Velmi důležité je také správné využití webové analytiky, kdy je nutné si nejdříve zvolit, co se bude měřit a hlavně jaké nástroje budou k danému účelu využity.
Praktická část využívá informace získané v části teoretické pro návrh propagace značky Airhole na internetu. Nejdříve byly stanoveny cíle a poté byla analyzována konkurence na trhu. Následně byl sestavován vlastní návrh. Bylo zapotřebí určit cílovou skupinu a podobu nových webových stránek. Dále byly zvoleny vhodné nástroje, aktivity, časový plán a rozpočet pro správně fungující a efektivní internetovou propagaci značky Airhole. Z uvedených údajů byl stanoven odhad očekávaných výsledků návrhu.
Bachelor thesis is focused on brand advertising on Internet. Specifically for Airhole brand in Czech Republic. Thesis is divided into two parts. Part one is theoretical and part two is practical where all acquired theoretical knowledge is used and draft of brand advertising is implemented.
Literary recherché is focused on creation of on-line marketing, propagation on Internet and advantages which this type of marketing includes. Subsequently are in this part subscribed and explained essential tools for correct working and results checking of marketing on the Internet. On-line marketing strategy is described here in details which is essential to do at the beginning, how to do it and how to measure it. It is also very important to use the right web analytics where everyone has to choose at first what to measure and more importantly which tools will be used for this specific purpose.
Practical part exploits information acquired in theoretical part focused on suggestion for draft of propagation of Airhole brand on Internet. Targets and strategy were defined at the beginning. Thereafter competition have been analysed. After that own strategy has been created. It was necesary to determine target group and design of the new web site. Thereafter essential tools, aktivity, time table and the right budget have been chosen for properly working advertising of Airhole brand. Estimation of expected rusults of draft has ben determined from the given data.
Klíčová slova:
on-line marketing; PPC reklama; propagace