Original title:
Marketingová strategie společnosti StarkGlass
Translated title:
Marketing Strategy of StarkGlass
Authors:
Botek, Aleš ; Gabrielová, Žaneta (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii pro firmu StarkGlass. Navržená strategie je zaměřena na tuzemský trh a při jejím sestavování byl zohledněn hlavní obor společnosti StarkGlass, prodej ochrany na displeje mobilních telefonů. Skládá se z několika částí, které podrobněji zkoumají ideální komunikační kanály, sdělení či grafickou podobu marketingových kampaní. Popisuje také cílovou skupinu zákazníků, jejich chování, motivaci a loajalitu.
Bachelor thesis is focused to come up with a marketing strategy for the company StarkGlass. The proposed strategy is focused on the domestic market, selling protection for mobile phone displays. It consists of several parts that dig deeper into the ideal communication channels, communication and graphic design of marketing campaigns. It also describes the target customer group, their behavior, motivation and loyalty.
Keywords:
Eshop; Marketing; Marketing strategy; Internetový obchod; Marketing; Marketingová strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/61189