Název:
Marketingová komunikace podniku
Překlad názvu:
Company Marketing Communication
Autoři:
Janča, Tomáš ; Kuncová, Gabriela (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací internetového obchodu StarkGlass.cz. Jedná se o internetový obchod, sloužící pro prodej produktů značky StarkGlass. Jelikož jsem spoluzakladatel tohoto internetového obchodu, tak se komunikační strategie opírá o zkušenosti způsobení při vytváření originální marketingové strategie a o marketingový výzkum.
Thesis deals with the marketing communication of the online store StarkGlass.cz . It is an online store serving for sale tempered safety glass brand StarkGlass. Since I am a co- founder of the Internet business, communication strategy is based on the experiences gained in creating original marketing strategy and marketing research.
Klíčová slova:
analýza síly konkurenčních pozic; banner; e-shop; Internetový marketing; marketingový komunikační mix; on-line; PPC reklama; reklama; situační analýza; SWOT; advertising; banner; competitive positions of power; e-commerce; Internet Marketing; marketing communication mix; online; PPC advertising; situational analysis; SWOT
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61169