Název: Aspekty sociální komunikace s klienty v krizových situacích
Překlad názvu: Aspects of social communication with clients in crisis situations
Autoři: DIVIŠOVÁ, Milena
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: agrese; Aktivní naslouchání; asertivita; braní rukojmí; empatie.; krize; krizová intervence; krizová situace; nonverbální komunikace; verbální komunikace; vyjednavač; vyjednávání; Active listening; aggression; assertiveness; crisis; crisis intervention; crisis situations; empathy .; hostage taking; negotiation; nonverbal communication; verbal communication
Citace: DIVIŠOVÁ, Milena. Aspekty sociální komunikace s klienty v krizových situacích. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/37780

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-252754


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-28, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet