Název:
Zavedení Chytré izolace® na evropský trh
Překlad názvu:
Introduction of Smartisol® to the European Market
Autoři:
Packová, Klára ; Zlatníček, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocením efektivnosti použitých marketingových nástrojů společnosti LIKO-S, a. s. pro zavedení nového produktu do České republiky. Zároveň se práce zabývá návrhem marketingových strategií pro další distribuci Chytré izolace®, především pro distribuci do Rakouska.
This bachelor´s thesis deals with evaluating the effectiveness of marketing instruments of the company LIKO-S, a. s. for introduction new product to the Czech Republic. At the same time the thesis is dealing with suggestion of marketing strategy for further distribution of Smartisol®, especially for distribution to Austria.
Klíčová slova:
cena; distribuce; komunikační mix.; Marketing; marketingový mix; produkt; communication mix.; distribution; Marketing; marketing mix; price; product
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25835