Original title:
Návrh marketingového mixu společnosti CARent, a.s.
Translated title:
The Marketing Mix Proposal in the Company CARent, a.s.
Authors:
Danielová, Magda ; Hartman, Lubomír (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářská práce řeší zlepšení stávajícího marketingového mixu společnosti CARent, a.s. na základě teoretických poznatků a provedené analýzy současného stavu společnosti. Výsledky práce vychází z analýzy spokojenosti zákazníků a napomáhají zvýšit poptávku po službách společnosti.
The bachelor thesis addresses the improvement of the existing marketing mix CARent, a.s. based on theoretical knowledge and analysis of the current state of society. The results of the analysis are based on customer satisfaction and help increase demand for services companies.
Keywords:
customer; Marketing; satisfaction.; services marketing mix; Marketing; marketingový mix služeb; spokojenost.; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/11985